Reklamace, vrácení

Vrácení zboží do 14 dnů

Zakoupené zboží Vám nevyhovuje? Nebo se dárek nelíbil? Ať je to jak chce, u nás nemusíte mít žádné obavy, zboží můžete do 14 dnů vrátit.

Při vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu Vám vrátíme nákupní cenu zboží + nejlevnější dopravné (dle § 1832 odst. 2 ) pokud jste při objednávce dopravné platili.

 

Jak zboží do 14 dnů vrátit?

Pro vrácení se prosím řiďte následujícím postupem:

  • Vyplňte a vytiskněte formular_pro_vraceni.
  • Formulář s vraceným zbožím (komplet vč. obalu) pečlivě zabalte aby nedošlo k poškození.
  • Balík odešlete na následující adresu:

Daniel Rusz
Nýdek 606
739 96 Nýdek
email: daniel@comfie.cz

Pro jistotu doručení vždy udávejte k zásilkám náš telefon a email.

Reklamace

Veškeré zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, abychom se ujistili, že k Vám nejde nějakým způsobem poškozený kus. U zboží tvořeného 3D tiskem je potřeba brát v potaz menší nedokonalosti na spodních částech produktu, případně na nejvyšších bodech zaoblených částí. Nicméně i přes všechny snahy se může zboží porouchat ale nezoufejte garantujeme bezproblémové a rychlé vyřízení reklamace. 

Jak zboží reklamovat?

  • Vždy nás nejprve kontaktujte emailem a popište závadu.
  • Vyplňte a vytiskněte formular_pro_reklamace.
  • Reklamační formulář spolu s reklamovaným zbožím pečlivě zabalte.
  • Balík odešlete na následující adresu:

Daniel Rusz
Nýdek 606
739 96 Nýdek
email: daniel@comfie.cz

Pro jistotu doručení vždy uvádějte k zásilkám náš telefon a email.

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil (např. mechanicky poškodil, mechanicky opotřebil) nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.